At times I almost love you.

Jag är sjuk. De är ganska jobbigt om jag ska vara ärlig. Inte för att jag sitter och tycker synd om mig själv.
Men jag är så förkyld så jag blöder näsblod och spottar slemmiga blodklumpar och de är inte spec skönt, to be frank.

Igår var man med Fetto-Tobis. Vi hittade en fin jävla lekplats ;)
Minns ni dom här som var typ som gungor. Dom som hade olika djur former. Brevid dom fanns de en "gunga" för fyra personer såg lite ut som en blomma med fyra kronblad. Den kunde man iallafall gunga på 4 personer samtidigt och de var jätte kul.
Jag hittade en uppdaterad version av den igår. Den va större och var lite mer gungbräda-inspirerad och så jävlar. hold your horses people, DEN SNURRAR. Najkol, Nattis, Kermajt!!! PALLRA ER HIT GENAST. Jag vill leka =)

Helt sönderstressad är jag. Sätter mig för att plugga, fingrarna på tangentbordet och ingenting. Kan inte ens börja en mening.
Som om all ambition försvunnit längsvägen medans jag var upptagen av att vara faktamässigt korrekt och jag hatar det.
Jag hatar att jag inte klarar av att ta tag i saker och ting. De stör mig att jag inte bryr mig om någon sänker mig i ett ämne. Allt stör mig.  
Och det är så tråkigt att jag spyr. Jag vill ändå stanna i skolan föralltid. Jag skiter i allt som kan kallas studentskiva och flak och champagne. Jag orkar inte längre skapa nya identiteter. Jag är mig själv. En förvriden och oigenkännlig version av mig själv(?)

Pluggat ganska mycket idag. Lite stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Suttit här framför datan, med glasögon på mig. Till höger ett glas vatten, till vänster en toapapper rulle. En papperskorg brevid och ett paket Ibuprofen.

För det är ganska jobbigt. Jag begär inte mycket. Jag vill bara vet vem jag är igen. Min spegelbild skriker likgiltighet, jag förlorade min självkännedom längs vägen. Jag vill veta vem jag är igen, känna till mina styrkor mina svagheter. Jag vill inte mötas av en främling var gång jag passerar en spegel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback