Återigen. I'm displaying my fetisch for listor

Namn: Nina Annika Arve
Född i: Sundbyberg
Utmärkande drag: Grymt kort och högljudd
Sällskapsspel du gillar att spela: TP haha
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Garda..kanske
Vad använder du för parfym: Hugo Boss Women
Vad har du på dig när du sover? Pyjamas, eller Linne och hotpants
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon bryr sig...
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: Att han litar på mig
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Ärlighet, ambition

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Black and white och coca-cola
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Ingen aning
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Oj de vet jag inte
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Haha Grease! jag vill också spontansjunga =)
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: 5,5/10
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Vad är meningen med livet kanske? eller jag vet inte.
Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: -
en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 2,5-3
skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 6
Vad tänker du på när du inte kan sova: Jobbiga saker som gör att jag får ännu svårare att somna
Vilken tävling skulle du helst vilja vinna: Njaa jag vet inte
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Spela nåt instrument. Piano/Gitarr
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: Fan du vann just 59 mille på hästar! - skulle inte va helt fel

Du har en hemlighet som ingen annan vet? Ja
Du önskar att du var smalare? Japp
Du kan spela piano? Lite, lite
Du har snott pengar från dina föräldrar? Har jag säkert
Du har gått på bio ensam? de tror jag inte
Du gillar att bli fotograferad? mjaa inte direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback