Hur många nollor är det i en miljard?

Sitter här och pluggar (äntligen?).
Skulle ju ut och springa i förmiddags kände att jag var tvungen att få de gjort innan de skulle bli nå plugg. Dock skulle vår gasspis inventeras mellan 8-12 någon gång däremellan. Gick upp lite innan 8! skiit kul när de är lov och allt.
Runt 9:30(?) kommer iallafall Fortumsnubben. Han var het, det var han. Helt oförnekelsebart. Hade fan blitt lite sugen om de varit singeltider. Dock så var jag inte spec vacker denna morgon. Håret; fett och uppsatt i en högslarvig tofs. Ett par mjukisar i strl XLNT och en stor Elvis t-shirt. Tro inte att jag klankar ner på kungen nu. De är mer passformen jag i detta fall syftar på. Sedan för att göra de hela bättre så hade jag självklart glasisar på mig. HERREGUD!!! Så ni förstår nog att de inte hade funkat, jag tycker om någon annan. Han var het och jag var ful. Han stannade i 2 min kanske och vi utbytte inte spec många ord.

Han går, jag gör mig redo för min springtur. Drar på mig fula träningskläder, ortoser och fyller vattenflaskan. Då ringer Mina. Och jag pratar ett tag med henne. Fastnar vid bloggen. Gör mig återigen klar för att gå ut och då ringer min mor och börjar babbla på.
Äntligen tar jag mig ut och springer i motvind. 
   Inför framtiden spring inte i motvind! Då får man ont i halsen och måste ha med sig mer vatten än vad jag hade med mig.
Kommer hem svettig och äcklig. Sitter och dör ett tag och går sen in i duschen.
Sätter mig för att plugga. Plockar fram allt.
Då ringer Daniel. Pratar med honom ett bra tag.
Sätter mig återigen för att plugga, då ringer Najkol, utvecklas till ett långt intressant och spirtuellt samtal.
Pluggdags igen då ringer Tobias.

Har i storsett gett upp. För vad gör jag nu, nu när jag egentligen borde plugga? Joo, jag sitter här och skriver i den här töntiga lilla bloggen. Ja, vad ska man säga. Gått från ambitiös, med mål och självdisciplin till lat och ja,
vad mer? Finns inget som verkar utmana, intressera mig längre. De stör mig.

En halv miljard till havsmiljön. Ska bl a användas till att tillföra syre till delar av Östersjöns döda botten. Skit bra tycker jag. Äntligen gör de nåt åt de. Får se om de leder någonstans.

Nu SKA jag plugga. PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback