I helgen har jag låtit som Bandit-hertan, lyckades lura min syster att jag var en snubbe, sen sminkade jag min pöjk, HEEETT ;)

Ska du kolla mer på TV?
- Neej.
Ok, jaa vi tänkte gå och lägga oss,
vi sov inte så mycket igår. Hehehe

Kan du ens föreställa de ohyggliga äckel jag kände, praktiskt taget drunknade i. Troligen var det inte så du menade, tillåt mig ändå säga fy. Du kunde ha lämnat ute ditt "mystiska, belåtna skrock".


Najkol, Kermajt, Nattis <3<3<3

Finsk gubbe. Jag satt där i godan ro och åt min macka när jag lägger märke till att han sitter precis som jag ack hemska likhet.


Innan denna iaktagelse hade jag redan bildat mig en uppfattning och enda anledningen att jag kollade på honom var för att se om jag hade rätt. Alltså att han skulle grymta till, ta sig på kuken och somna.

Om man har någon som helst likhet med mig måste man ju ha nåt bakom pannbenet


Nu sitter jag här, sömnig och jävlig. Livrädd för att om jag skulle besöka John Blund, bli väckt av finska 40-50 års ålders stönanden.

Den 22 april 2007

någonstans mellan 19:30 och 22:00 Tobis goes totally KAMERABÖÖÖG.

Har ett Rockballad-maraton där jag sitter och lyssnar på vad andra anser vara rockballader.

When the children cry - White lion
http://www.youtube.com/watch?v=Ip3aQzpBzVI

Listen and weep, that's all I have to say.

Jag ber om ursäkt för vilken låt som skall få visa sin existens i min blogg.
Speciellt mycket ber jag om ursäkt till Nicole! jag hoppas att du ännu vill vara vän med mig.

Cancer - MCR 
http://www.youtube.com/watch?v=_ZNMKrmTwfw

Turn away, If you could get me a drink Of water cause my lips are chapped and faded Call my aunt Marie Help her gather all my things and bury me in all my favorite colors, my sisters and my brothers, still, I will not kiss you, cause the hardest part of this, is leaving you.  Now turn away, cause I'm awful just to see cause all my hair's abandoned all my body, Oh, my agony, know that I will never marry, Baby, I'm just soggy from the chemo but counting down the days to go.  It just ain't living And I just hope you know That if you say (if you say) Goodbye today (goodbye today) I'd ask you to be true (cause I'd ask you to be true) Cause the hardest part of this Is leaving you...  Cause the hardest part of this Is leaving you... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback