Kermajt kom hem för vi längtar efter dig. Kom innan lovet är över lilla Kermajt.

Idag var jag och såg 300. Inget direkt djup hade den men visst var den bra gjord. Såg den med Tobis och Musse. Haha jävligt liten man känner sig mellan dom 2 :P

Tobbe kom hit inatt efter att varit på krogen. Ber mig ta med mig tändstickor till Hans taxi-chaufför(ja jag umgås med muppar ;)).
Han kommer upp och börjar tjata om att han är hungrig jag fixar 2 mackor till honom varpå han han sätter sig och äter på mitt köksgolv. 
Jag väntar tills han ätit klart, säger åt honom att gå och lägga sig i sängen medans jag går på toa. Kommer tillbaka och han ligger och sover på mitt köksgolv, den tönten. Efter en del av och an får jag med honom till vardagsrummet. Efter detta håller han mig med hjälp av kroppsodörer, oförmåga att ligga still, täck-kamp och utstötande av irriterande ljud mig vaken största delen av natten. Tack cutie.

Härlig natt förfan! Nej, nu måste jag ju städa oxå. Kul liv.

image28
Naej Kermajt! Nu är de inget kul längre. Get your skinny ass back here.

För det stör mig. Det stör mig att vindarna hånade mig.
Hånade det faktum att jag aldrig lärt mig älska för stunden.








What Your Dreams Mean...
Your dreams seem to show that you're very preoccupied with your fears and problems. These bad dreams indicate that you need to spend more time on your issues during the day. Your dreams tend to reflect your insecurities. Your dreams indicate that you have very conflicted feelings. You secretly want to hide your dreams from your waking mind.
What Do Your Dreams Mean?


You Are 60% Weird

You're so weird, you think you're *totally* normal. Right? But you wig out even the biggest of circus freaks!
How Weird Are You?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback