Listor är fantastiska. Ser jag en lista stjäl jag den.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nope
Vilken årstid tycker du bäst om? Jag vet inte riktigt. Många är bra på olika sätt.
Brukar du sjunga i duschen? Oh yeah
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Dans, Kick-boxning, fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte kärlek, man älskar inte en person första gången man ser den. Dock så kan de kännas "rätt", de tror jag
Vad är viktigast för dig? -
Laddar du hem musik och film från internet? Musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Välgörenhet, spendera och spara
Vad är det bästa med julafton? Jag tycker inte om julen så värst :/
Tänker du mycket på ditt utseende? Mjoo. Dock är jag en slusk
Vad får dig att slappna av? Vänner, musik
Är du skyldig någon pengar? Min syster, 100 kr
Är du mörkrädd? Mörkrädd skulle jag inte kalla det.
Vilken färg är snyggast? Svart är en nyans?
Tycker du matte är svårt? Ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nope
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar, tror jag nog.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Varierar
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mig själv. Jag imploderar emellanåt.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Varför inte? Ingen direkt åsikt
Har du piercing? Hål i öronen.
Bråkar du och dina syskon ofta? Träffas inte så ofta längre
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Vännerna. Utan er </3
Läser du ofta böcker? Joo
Vad föredrar du för sorts filmer? Välgjorda med djup och mening
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och dyl. Ätbart.
Vill du gifta dig? Jag vet inte
Vill du ha barn? Jag vet inte
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?  Greys anatomy är ganska bra, Top model ibland, Musik/dansprogram brukar jag fastna för, Ugly Betty.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, Kroatzien, Italien, Norge, Danmark, Holland, Kenya, Portugal...
Vilka husdjur har du haft innan? Hamstrar hade min syster.
Solar du ofta? Solarium ibland. Mycket på somrarna  
Är du bra på att laga mat? Självklart
Var badar du helst? I vattnet.
Vad dricker du för alkohol? Onödig, äcklig skit
Vilka djur är du mest rädd för? Hajfobi
Vad tycker du om monarkin?
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, Finska, lite franska..
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Massa ärr och lite stygn och skit.
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp, Jared "JAG FÅR ORGASM" Leto
Gillar du att dansa? Älskar
Vad har du för klädstil? Classy/Rock/grunge/slusk
Är du flygrädd? Njaa.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra, både för personerna som röker och omgivningen runt omkring.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, Coca-cola!
Vilken är din favoritglass? Jag tycker inte om glass
Tror du på ett liv efter döden? Skulle väl vara trevligt 
Vilket kaffe sörplar du helst? Vene
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia
Vill du gå ner i vikt? Jepp
Vad har du för personlighet? Schitzo, galen, borta, nedstämd, manodepressiv.
Tycker du om sushi? Helt ok.
Tror du på livslång kärlek? Vene
Vad äter du helst när du ser på film? Sourcream och onion chip från Estrella. Helst i sällskap av Najkol! ;)
Lever dina föräldrar tillsammans? Nae de gör dom inte
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Tränat judo och Kick-boxning de e skitkul
Har du tandläkarskräck? -
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvälls isåfall! helst skulle jag sova dygnet runt.
Vilken hårfärg har du naturligtt? Blond
Biter du på naglarna? ibland.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Underbar, dubbelknäppt grå jacka. Köpt på mexx. Ett riktigt kap var det.
2. Vad använder du just nu för skor? Bruna pumps, svarta/vita lacoste, Röd/svarta underground
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, grått, grönt. Röda accessoarer
4. Favoritmaterial på kläder? Stickat, jeans, mjukis.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skit söt svart stickad klänning. Byxor och jätte mycket tröjor och den underbaraste shortsdressen i världshistorien.
6. Favoritaffärer? Punktshop, BlueFox, Souk
7. Favoritmärke? Lee, om de är jeans



GREJER
Vad har du för?
1. plånbok? En mörkbrun med sedelbläddermojäng.
2. smycken? Döskallar, bling , mycket silver. Najkols =)
3. solglasögon? Stora svarta, ett par år gamla helt underbara.
4. nagellack? Svart eller rött
5. mp3? En mp4
6. mobil? Nokia, uppfällbar sak.


BLANDAT
1. Vad har du i din?
a) jackficka just nu? Min jacka är fickfri
b) handväska eller liknande just nu? Nagellack, necessär med smink, busskort, underkläder, en tröja, en sjal, hudlotion, sminkservetter, tamponger, nycklar, glasögon, komdomer mm
2. Vad är du beroende av? Koffein
3. Vilken sorts cerat använder du? Lypsyl
4. Vad tror du på? Döden. Inte bittert menat.
5. Vad köpte du senast? En truckarkeps med döskallar
6. Har du nåt husdjur? Dammråttor
7. Vad bor du i? Pissig, liten lägenhet


Bio frågor

1. Hur ofta går du på bio? 7-12 gg/år

2. Kan det bli spontant att du väljer att gå dit, eller bestämmer du noga innan, till vilken film och allt? Ibland spontant ibland inte.

3. Vilken film är den bästa du sett på bio? Pianisten, Pirates of the carribean

4. Vilken är den sämsta? vene


Bokstavsinformation

A is for age: 17
B is for booze of choice: Skit
C is for career: Kock
D is for your dad's name: Jerry
E is for essential items to bring to a party: Smink, handväska, tandborste och underkläder
F is for favourite song at the moment: 30 seconds to mars - The fantasy
G is for favourite game: Mohaha TP och ölspel
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: Piano lite grann
J is for jam or jelly you like: Jordgubb
K is for kids: Oh fyfan.
L is for living arrangements: me mämä
M is for mother's name: Anneli
N is for name of your crush: Tobias <3
O is for overnight hospital stays: 2-3 kanske?
P is for phobias: Hajar
Q is for quotes you like: "I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not." - Kurt Cobain
R is for relationship that lasted the longest: haha 2 månader
S is for sartorial style: Va?
T is for time you wake up: För tidigt
U is for underwear: spets
V is for vegetables you love: majs
W is for weekend plans: festa
X is for x-rays you've had: mohaha
Y is for yummy food you make: kyckling
Z is for zodiac sign: fiskarna



JAG

ÄR: Fuckad, jag vet inte
GER INTRYCK AV ATT VARA: Galen
KAN: Lyssna
BLIR GLAD AV: Mina vänner
HAR: Vänner
VILL HA: Kläder
SKULLE VILJA: Få grepp om mig själv
TYCKER OM ATT: Vara med vänner
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Musik
BRYR MIG OM: Vänner
TRIVS MED: Vänner
KÄNNER OBEHAG INFÖR: Framtiden
PLANERAR ATT: Leva
BOR I: En lägenhet
SKULLE VILJA BO I: Med brudarna
KLÄR MIG GÄRNA I: Svart
ÄTER GÄRNA: Fläskfilé
DRICKER GÄRNA: vatten eller cola
TRÄNAR: Springer
TITTAR OFTA PÅ: Film
LYSSNAR OFTA PÅ: Rock, emo
LÄSER: Tidningar och böcker.
PRENUMERERAR PÅ: Inget
TIDNINGAR JAG KÖPER: Tjejtidningar :P


Kommentarer
Postat av: Najkol.

Oh lord annika! Jag snor din lista bara så att du vet! Svaren tänker jag så klart ändra haha. "Name of your crush: Tobias <3"... Naaaaw säger jag! Helt underbart att du äntligen insett och vågar erkänna det nu. ;) Jag älskar dig älskade vän! <3

2007-04-16 @ 00:54:04
Postat av: Najkol.

Oh lord annika! Jag snor din lista bara så att du vet! Svaren tänker jag så klart ändra haha. "Name of your crush: Tobias <3"... Naaaaw säger jag! Helt underbart att du äntligen vågar erkänna det nu. ;) Jag älskar dig min underbare vän! <3

2007-04-16 @ 00:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback