Smärta obeskrivliga smärta

Talade med min gode vän Kermajt idag.

Hon har nyligen spenderat 2 veckor i Norge, under dessa har ca 90 % av tiden gått åt till att spela Wow(hon var tvungen att äta också 10%).

Sitter vid msn och pratar med Kermajt. Hon har statusen "Upptagen" och är lite efter med att svara.
De tar emot att ens ställa den frågan jag då kände att jag var tvungen att ställa. Men efter 2 veckor i Norge, 2 veckor i ett land med galna norrmän och snöstorm i april kände jag att det var min plikt min skyldighet som vän.

Jag frågar henne försiktigt och håller andan i väntan på svar: Sandra, sitter du och spelar wow? :O

"Nejnej, inte ska man spela wow"

Va skönt säger jag då blev lite rädd där ett tag.

Sandra säger då, Lugn som en filbunke. "Jag skulle inte kunnat även fall jag ville, de kostar pengar haha ".

Det är som om någon grabbat tag i mitt hjärta med en iskall hand och klämt till. NEEEEJ, BETALAR FOLK FÖR DET? USCH!!

Dumförklarande svarar hon då. Jaa, vad fan trodde du?

Jag vet inte skrattar jag bitter. GEEEEKS

Som fan säger hon då lyckligt. Men de var inte allt! för här kommer en till.
FOLK SÄLJER SINA WOW-GUBBAR PÅ EBAY för flera tusen OCH FOLK KÖPER DOM!!!
Där har vi GEEEKS!!!

Jag känner hur en våg av illamående sköljer över mig, i några ögonblick svartnar de för mina ögon.
En obeskrivligt smärtsam pil av hat borrar sig igenom min själ och tömmer mig på respekt för denna värld.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. DE FINNS INGEN MÄNSKLIGHET, JAG TAR LIVET AV MIG. De ända som är värre är att du visste om allt de där :O!! Sandriis YOUR GOING SMYG GEEEK.

Hon ger ifrån sig ett ondskefullt skratt. HAHAHA HALLÅ?

Sen säger hon de hon inte fick säga, de som sticker som nålar i själen.
Världen går i slowmotion.

"Jag har ju varit en gamer, jag spelade Tibia HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "
(Fast berätta inte de för någon)

Alldeles slut med en förlorad tro på männskligheten. Säger jag: Jo, jag ska börja gå hos en psykolog . Det där var droppen som fick bägaren att rinna över. Jag klarar inte längre denna grymma värld.

Sandra jaa!! jag följer fan med dig ner dit det var fan jag som spelade det.

Och jag var bra på det. 

Sorgset med tårar rinnande ner för mina kinder konstaterade jag att, psykolog inte ens längre hjälpte. Hispan nästa.







< Everyting changes > sa:

usch fan.. jag är ju världens goofball

< Everyting changes > sa:

fan va sorligt igentligen.. där går jag lixom och klagar och retar skiten ur alla som spelar .. när jag igentligen är en av dom

LillaMy - And I'm breathing slowly like you said to do when you have lost control. sa:

jepp

LillaMy - And I'm breathing slowly like you said to do when you have lost control. sa:

hahaa

LillaMy - And I'm breathing slowly like you said to do when you have lost control. sa:

säg inte så sandra FÖRNEKA in i de längsta


< Everyting changes > säger:

haha

< Everyting changes > säger:

men fan.. jag är ju en ärlig tönt.. jag förnekar ingenting lr ljuger!

LillaMy - And I'm breathing slowly like you said to do when you have lost control. säger:

Tönt är en bra sak att erkänna att du är en gamer är som att erkänna att du e en galen mördarepedofil!!


Kommentarer
Postat av: sandrii

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH!

2007-04-18 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback