Everytime I lost control you held me you saved me.

Jag är en svag människa. Jag är en stark människa.
Jag ligger inte mitt emellan. Jag är det båda. Jag klär
mig i grått och skäms över det förstnämnda.

Sitter och lyssnar på Soil.
Ska snart ned till tvättis och hämta det sista kläderna.
Var ner för ett litet tag sen. När jag är på väg mot torkrummet hör jag snabba steg i trappan.
Kommer in i torkrummet och lägger föga förvånad märke till att det längs linorna hänger någon annans tvätt.
Behöver inte springa i väg för det, jag är van.
Öppnar torkskåpet och det är nu jag blir förbannad. Vem hänger in sin tvätt i torkskåpet på någon annans tvätt tid? mycket fräckt. Patetiska grannar jag har. Lät dock tvätten hänga kvar tillfälligt, tänker inte vara lika töntig som personen som hängt den där. Jag tar ut den när jag behöver torkskåpet...TÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback