Finns det ord som kan beskriva hur satans ont psykisk smärta kan göra?

Visste du att man kan dö utav ett brustet hjärta?


Jag har inte upplevt det ofta. Visst har jag skrivit dikter om det. Hur ont det gör, tillfällen då den där klumpen i halsen blivit så stor att det är nästan överväldigande.

Fast nu, nu känns det så oäkta. Så fel.

Jag trodde först att det bara satt fysiskt, det kom ibland och det värkte vid tillfällen så att jag skakade i kroppen...Jag trodde det satt fysiskt.
Nu i efterhand. Vad skrämmande. Det sliter faktiskt på hjärtat.
Hur kan det vara så att lite imperfektion i livet kan ha en sådan effekt fysiskt? 
And they tell you to talk about it. I was fine until I did...Now it hurts. It was better holding it inside. 

Jag satt och tänkte tidigare. Tänk om jag bara skulle resa mig upp öka farten och slänga mig över räcket?
Jag såg marken komma emot mig, jag hörde dunsen. Ändå satt jag bara i soffan. Huvudstupa från tredje våningen och landa på asfalt. Det är sjukt hur vissa händelser inträffar inom en.



Det tär på mig också. Jag upprepar det du sa: Snälla, gråt inte. Jag är inte bra på att trösta.


Ett par dagar sent, fast ändå jag måste ju hylla en entertainer av världsklass.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback