I never had the nerve to make the final cut.

Jag tror det är dags att eventuella läsare slutar läsa den här bloggen.
Meningslös är vad den är.
Jag mår inte speciellt bra och tyvärr är psykiskt illamående inte tillåtet
i dagens samhälle. Detta är något som överlåtits till de sk Emosarna.
Vilka i sin hand inte mår dåligt på riktigt utan de bara spelar. De som tar livet
av sig vill bara ha uppmärksamhet.
Så sluta läs i ett par veckor, jag vill inte bli placerad ett fack,
stämplad som något jag varken är eller står för.

The child is grown, the dream is gone. I have become comfortably numb.

Jag var på fest idag hos Natalie. Det var ganska mysigt, lite jobbigt och stundvis psykisktpåfrestande, dock trevligt i sin helhet.
Träffade Benke, trevlig, ny bekantskap den bruden.
Jimmy, ramlade ner från en stupränna skar upp underarmen, rätt över tatueringen "Carpe diem" - Fånga dagen. Ironi? komme folk tro. Det såg ut som ett par rediga självdestruktiva skärsår det =)
Och som Maria faktiskt konstaterade: Körsbärs tomater(!) dom är runda.

Kommentarer
Postat av: Natta patta o.s.v

Ja den där festen.. Den var vääldigt elegant å charmig! Den passar ganska bra in på mig! Emilio spydde hela natten :D

2008-02-12 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback