Jag vet inte vad jag känner, jag vet inte hur jag mår.

Dig älskar jag.



Hur länge sen var det du åkte? 2 veckor. Trodde tiden skulle stanna. Det gjorde den inte, den tickar på och runt omkring mig ser jag leenden.
Hur länge sen var det du åkte? En evighet. För mig stannade tiden. Jag lever vidare och jag ljuger då ni frågar hur jag mår.

Dagens:

Jag har kommit på ett sätt att snabbt välja vilken musik jag ska lyssna på, då jag söker på youtube.
Var gång man trycker på en bokstav kommer det upp tidigare sökningar som börjat på den bokstaven. Jag gör helt enkelt så att jag börjar upp i vänstra hörnet, med Q, sedan trycker jag mig vidare efter varje låt. Det är ganska kul faktiskt, låtar man inte lyssnat på, på ett längre tag kommer upp. : D

Ibland vill jag tillbaka till den där helgen.
Tillbaka till kortspel och kalaha.
Ibland vill jag promenera med dig längs vattnet.
Tillbaka till valtider och heliumballonger.
Ibland vill jag tillbaka till den tjocka tanten i lottoståndet.
Tillbaka till 21 med småungar och leenden.

Inte för att jag saknar dig. Jag saknar helgen, saknar känslan, saknar oskyldig, försiktig närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback