Precious kiss from you lucious lips...

För nu försvinner du också. Fan, fan, fan.
Jag sa att jag skulle sluta andas...
End this lie, I can't pretend this time.


I morse gick jag runt och grät och pratade för mig själv. Jag tror jag är i färd med att gå sönder.
Om man är död så kan man ju återupplivas eller hur?  Inte alltid, fast ibland. 
Dock blir det ju alltid något form av bestående men, ibland allvarliga ibland inte fullt så allvarliga.

And today - this morning, I cried again, I cried again over nothing. I went to school and I cut my thumb chopping onions and the bleeding would not stop.
And my bestfriend moved to norway and there is nothing I could do.
En bärande pelare brast och min fasad faller samman.

I need a friend to find my - broken mind, before it falls to pieces.


In a perfect world a broken heart is fixed.


Jag måste gå nu, för att hinna med bussen.
- Nej gå inte säger du och spärrar upp ögonen

Du är min bästa vän, du lös upp det mörkaste dagar och jag saknar dig redan 5 timmar senare och jag saknar dig redan :' (...Kom tillbaka nu Sandra, Genast!!!
Det är inte roligt i livet utan dig.

Jag kan inte gå runt och var tjock och ful och äcklig utan dig :( ingen fattar den extrema dosen humor i detta påstående :'(

Stay
http://www.youtube.com/watch?v=evm_EWM5ffQ
Dom är ju så söta, eller hur? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback