Fetstil räknas som roadtrips eller nåt =)

When you can't take it anymore, that's when you fall apart.
You try, in return you get burning eyes and mean comments.
At times you need a break, a break from reality, a break from friendships.


Folk ska inte längre få trampa på mig
Inte du
Inte någon...


Jag och Kermajt åkte pendel till Märsta (the roadtrips continues).
I märsta satt vi där med papi och hans lite smått creepy brud (som inte kunde hålla fingrarna i styr. Usch).

De tråkade till sig lite efter ett tag så vi satte oss vid msn där Kermajt kontaktade sin (Sexiga) vän Rasmus.
Som erbjöd sig att komma över med sin lilla bil och besöka oss.
Vi åkte runt och lodade och tog oss till Vallsta, som enligt hörsägen ska vara märstas getto.
Och tro mig, de va skrämmande, SKRÄMMANDE. Mami, mami!! There are tulips everywhere.
Vi brummade också iväg till Bålsta, Ras-mus bor där.
De förflöt relativt smärtfritt förutom det att Rasmus lokalsinne var lite smått inte jätte bra.
Tvärbromsning när en Hare springer över vägen(jag var fastspänd) åker fram och stoppas upp av säkerhetsbältet. Dock fortsatte jag sakta framåt i evigheters evighet :P var väl för avslappnad : ).

Kermajt: Jag har inget fett
LillaMy: hmm...Ingen stjärt
Ras-mus: inte jag heller
LillaMy: vad var de du inte hade?
Kermajt: inget fett
LillaMy: Har du ingen spets? :O
Kermajt och Ras-mus: FETT!!!!!

Just de haha I am a redhead =)
image62

Can't you see how lame we are? all of us. The game we play.
And see how I blame it on everyone. We aren't all lame, it's not a game we play.
I am the one who's lame and it's my game, the game is my reality.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback