I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine

The good old days
The honest man
The restless heart
The promised land
A subtle kiss that no one sees
A broken wrist and a big trapeze



 So say it in the words of another. You say it in a song, you say it in a song, my love.
http://www.youtube.com/watch?v=Ch3hppFG3UQ


Varit på dåligt humör, off, deprimerad, ledsen? Något sådant i flera dagar :/
Jag kanske vet egentligen, en del av de....Fast de finns inget jag kan göra åt : (
Jag orkar inte må som jag mår. De gör lite ont, ganska mycket ont.


Nu sitter jag och lyssnar på The Killers. Detta band som är så väldigt svårt att beskriva, Bitter/Sweet.
För texterna är komplexa ändå simpla. Mycket smärta kombinerat med melodier som får en att le. Liknelser och metaforer, klartext...
Fast jag blir ändå för ett par minuter gladare...De är ju huvudsaken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback