I wanted daddy to be my superhero.

Vissa fläckar försvinner med vanish.
Det är inte människorna man saknar och minns.
De är blickarna, blickarna om var så intensiva att de brände som eld.
Stunderna av sekundsvis perfektion. Då döden inte skrämde en.
Inget kunde nå en och tystnaden tillät en att andas.
But superheroes dosen't cry do they?

Jag är konflikträdd. Säger en del. Vilket stämmer egentligen. Dock skulle jag inte säga de grundat på samma orsaker som ni.
Att jag ibland blir arg och inte säger de till personen i fråga beror på att jag tycker det är helt extremt onödigt att göra världens största av ingenting. Du förstår att om någon snor mitt vattenglas är detta något jag ganska lätt kan skaka av mig. En snabbt övergående ilska.
Visst är jag konflikträdd. En del ord kan göra så att allt går förlorat. Ibland säger man saker man inte menar och de kan förstöra mycket. Dock måste jag ta mod till mig ibland, de kan även tillfällesvis hjälpa snarare än stjälpa.

VG+...Fick jag i Varmkök =) jag är ju lite bra i smyg.

Jag tror min hjärna tagit semester. Vilket vid ett annat tillfälle hade varit en skön paus från vardagen, inte nu, inte alls nu.
Alldeles utmattad. Stockholmsarbetet. Måste bli klart. Allt måste bli klart.
Sen ringer du älskade syster och du gråter. Tömd på glädje och din röst darrar de tillfällen du lyckas samla dig och jag älskar dig så enormt, jag vill bara ta ifrån dig din smärta och jag kan inte.
Min hjärna vill inte lyssna, de finns inte plats för fler tankar, mer logik och moralen kan inte välja rätt plats hjärtat bränns och hjärnan orkar inte.

Mamma jag vet att jag älskar dig egentligen.
Varje ord du säger driver mig till vansinne och jag klarar inte av dina frågor. Jag vill inte att du ska röra mig, jag vill inte att du ska se på mig. Vänd bort dina ögon jag vill inte att din blick ska möta min.
För allt du säger driver mig till vansinne och luften tar slut, du använder min tankekraft och mitt syre.
Jag har inte tid och min hjärna har till råga på allt tagit semester.

M, ringde idag. Jag skäms för att det alltid är hon som ringer mig och jag drar mig undan, jag gömmer mig bakom läxor och stress.
Fast glad var hon vilket värmde. Uppspel eftersom jag äntligen lyckats övertala henne att söka till Idol och nu ser det ut som om de faktiskt blir av. Bara inte F sätter käppar i hjulet de har en tendens att alltid sätta käppar i hjulet.

Han tror att han tycker om dig men att de stör honom att du är så mycket yngre.
Och vad fan ska jag göra åt saken bli gammal skaffa tidsmaskin åk tillbaka i tiden och se till att din mor och far har älgskog tidigare älskog.
Men ska han skita i alllt då för att jag tänker snart göra det.
Men varför jag vet inte han är konstig.

Hhahaha


Kommentarer
Postat av: Kermajt

HAHAAHAHJAHAHA! det där jävla smset cracks me upp varenda gång!!!

2007-05-03 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback