Integritet

Hajar. Äckliga, jävla gigantiska fiskar(däggdjur)...
Det hemskaste som finns...Dock behöver jag ju inte oroa mig för att bli uppäten levande. Nej, inte för att vi bor i Sverige! Blotta åsynen av en haj i samma vatten som jag själv skulle leda till att jag dog av rädsla.
Jag blev  spyfärdig av att se en haj i trailern till Into the blue.  Sorgligt men sant. Fobi kanske de kan kallas?
Stirra skräcken i vitögat? Jag är livrädd för höjder ändå vill jag hoppa bungyjump.
Aldrig i livet skulle jag gå nära en haj...: O : O : O


BFT när han spelar fotbollsspel

Såg du?
Han liksom bara svischa förbi.
Han har 97 i acceleration och 98 i speed och bara svischa förbi.
Han bara svischa...
Jag ville bara säga svischa =)

Så sööt : )


   
 Hyperventilera kallas det. Groteskt, skit vidrigt.

Sök ALDRIG på vithaj på google om du är ensam :O:(





HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA

DET ÄR ICH TROJE MED KEINE GRENZEN!!!
JAG DÖR!!! BÄSTA SCHLAGERBIDRAGET GENOM TIDERNA

-
JAAAAAAAAAA

http://youtube.com/watch?v=BrU0QLSI9VM

Och mitt hår doftar kokos :' )  jag gråter lite av lycka när de kramas!! Det finns inga gränser JAAA!!
Allt är så vackert aaahaah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback