Jag är städare, känn på den du ;)

Just another broken being running from a monster. Created on it's on.
Running toards an unexicisting with a name known as nothing.

BFT har dragit ut sin tand nu.
JÄTTE ont hade det gjort och blött JÄTTE mycket. Detta va vad hans kära mor sa då jag ringde hem till honom.
Min mamma trodde det var för att han var kille, "Dom klarar inte lika mycket smärta")*
Detta eftersom hon själv dragit ut sina visdomständer enligt henne var det som att dra ut en vanlig tand, bara att det tog längre tid.


Sen de vackraste, de vackraste som blir fula då de inte längre orkar.
Som släpper taget allt för tidigt för att de inte orkar le på egen hand.

http://youtube.com/watch?v=LKncrdNxDsQ
Jag kan inte beskriva hur underbar 25/5 var. KUL!!!!! SEXIGT. FAN VAD BRAAAAA.
JARED LETO=JARED HETO


"Du är inte söt, du är vacker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback