Jag kommer inte på en rubrik, hon låter bli.

Hon talade aldrig sanning. För att en dag när jag kom hem och hon orkade inte fortsätta.
Jag trodde att han var förkyld och meningen gick inte att formulera.
Jag tvingade honom och han berättade och hon kan inte få fram orden han sa.
Jag ville inte veta att och de fastnade i halsen.
Sen på nätterna då minns jag och hon slutar för att tårarna vill falla.
Why did he fall, why did my superhero fall?

Jag har sökt jobb på McDonalds. Grymma, grymma värld, vem vill jobba på McDonalds? herregud. Haha men pengar är pengar och min ekonomi finns inte ens på kartan.

Så dum, så dum, så urbota, förbannat,  jävla dum.


Every note is wounding, every tune burns, the melody is like being punched in the stomach over and over. And the words, suffecating words.
Cause there is no joyfull moment to remember, there is pain, nothing but pain.

Foreginer - I wanna know what love is
http://www.youtube.com/watch?v=z9OGfBGOCpk

In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
I can't stop now
I've travelled so far
To change this lonely life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback