Kär. Ja, du vet kanske.

Återigen känner jag ett extremt hat mot denna sida. Blogg.se. Här har man suttit och skrivit ett blogg inlägg som krävt, svett, blod, tårar och uppslagsverk. Man sparar och vad fan händer? BORTA. Vad det handlade om? Ja, grymt mycket. Det var mycket ärligare än det brukade vara också...So I do belive I am speaking on the behalf of every blogger who has ever been let down in this horiffic way. FUCKING FUCK THE FUCKING FUCK OUT OF YOU.
Nedan kommer nu följa en grammatiskt sorglig och mycket oigenomtänkt resume om vad jag ville ha sagt.

Valborg.
Kvällens höjdpunkt var alltså att tillsammans med Sandra ligga i bakluckan på en silvrig bil som två deformerade valar  i 40 minuter. Varför vi låg där och varför jag anser att detta patetiska, degraderande färdsätt var höjdpunkten på årets fylle-högtid orkar ja absolut inte ta upp igen.

vulnerable, vulnerable, vulnerable. I hate being vulnerable. Though you make it easier, with you I feel safe.

Jag skrev någon gång i denna lilla pissblogg att kär var att älska. Detta baserade jag på min egen slutledning att Kärlek var att älska och kär var en förkortning av detta. 
Jag hade fel. Kär går inte att beskriva, det är man bara. Det finns bara där.

Jag hatar att gråta inför andra. Jag hatar att gråta inför dig.

I did what I thought you wanted me to do. Actually It was the opposite of what you wanted. In a few minutes I had to tear down a hundred walls. I made myself vunerable for the first time ever...I hope it was worth it, I know it was worth it.

Jag har öppna sår inom mig. Sår som inte vill läka, sår jag inte tillåter läka? Jag ska berätta om den smärtan, när jag själv vågar påminnas så ska jag skrika ut det i frustration och sorg.

BLOGG-POKE!!!!
Extremt internt. Ni hade förstått detta om mitt förra inlägg inte vart puts väck.

Valborgs klädsel:
Tajt, grå långärmad tröja
Kort svart/silver randig klänning
Röd hoodie
svarta leggins
Lacoste skor
Suomileijona halsband
Halsband med kraftig kedja och hajtandberlock
lakritsremmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback