Tjockis-Patrik.

Ibland. Bara ibland och man vet inte varför, det känns verkligen inte bra.
Sen börjar de komma oftare. De ska inte komma oftare. Fast de gör ju de : (
När man lyssnar på musik, när man sitter där och skrattar lungorna ur sig. 
När man mår som bäst.
När man sitter på lektion.
När man vaknar.
När man åker buss.
En gigantisk svidande klump och man vet inte om man ska gråta eller spy.
Ibland övergår till ständigt.  

Fan va coola vi är, laidback liksom. Om jag inte var mig och inte var vän med dig så skulle iallafall jag vilja vara vän med oss =)

Vi sa att vi ska börja dokumentera våra "roadtrips" haha. Kermajtish har en filmkamera.
Igår åkte vi till Vallentuna och gick jätte långt och sen hoppade vi på en buss och åkte en station och where were we?
CENTRUM!!! JAAAAAA.
Så köpte vi påskmust och ruttnade bort på en bänk.
En till buss kom efter att vi rullat bort till roslagsbanan stn.
Vi slog oss ner och glodde på en snubbe för han var så baaaaall!!!!
Och fuck ya AAALLL!! Vi kom till Grana vägskäl!! Toppa de ;) Bonngårdar EVERYWHERE.
Sen suddenly out of nowhere, Upplands Väsby stn. Coolt, vi hoppade av där.
Där fanns en STOR, FIN fontän. Vi satt oss ner på en bänk och glodde på den...

Idag sattes ett nytt mål upp vi måste besöka dessa ensamma Värmdö hålor och förgylla dem med vår närvaro.
Bullandö was lucky number 1.
Vad fanns det här må tro? BÅÅÅTAR!!! Så lång ögat kunde nå.
Sen tappade busskort och alldeles nya bussremsor, de va sorgligt :'(
Jag gick upp i en skog och blottade min ända för världen...
Vi pratade mycket massa, bussresor är fantastiska, tid att ventilera sina tankar och vi hade de kuuul.
Min favoritplats är längst bak, till höger, i hörnet, then spread.




Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng

Namn: Annika Arve
Datum: 2007-05-17
Ålder: 17
Vuxenpoäng: 13
Uppskattad ålder : 23


Det var nåt annorlunda med dig, för vi såg varann. Träffade Oscar i lördags.
Igår i slussen så träffade jag en annan, Alex. Mitt ex...Återigen ett sådant där timestopping moment när man såg på varandra och sen hälsade man försiktigt. Jag kände inget, inget alls...Du som en gång fick mig att gråta.

http://www.youtube.com/watch?v=IzgrQ4_BUNA

Kommentarer
Postat av: Cathie

haha blev du oxå äldre än du är :P Det där testet var inte så bra :P
Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback