.

hmm...Vi har kommit hit varje år ända sedan jag var bara ett par månader gammal...Hela familjen.
Nu är det bara jag och mamma och mina föräldrar hatar varandra och min syster pratar inte med någon. Det har jag kunnat trycka undan.
Det är bara det att när man kommer hit, då blir det så löjligt uppenbart hur "trasig" min sk familj är.
Min mamma sitter t o m och ljuger eller ja undanhåller sanningen när mina släktingar glatt mal på om hur bra det är att hon och pappa kommer överens : (

Jag är så trött på att mina familjemedlemmar aldrig kan enas om något..Direkt när det blir bra eller bättre då händer något nytt.
Så kommer dom till mig allihopa ömsom oroar sig och ömsom för att det behöver någon som det kan snacka skit med och vädra sitt "hat"....
Jag orkar inte med de människor som brukade vara min familj och jag vill inte att det ska vara så, det är nästan så man skäms...:/

Det går tyvärr inte att prata med min mamma eller med min pappa. Dom är så lättstötta nuförtiden och jag orkar inte med att de ska bli så sårade hela tiden. Jag gör som jag brukar göra, jag låter det vara och jag vet att det är dumt. Men de lyssnar aldrig riktigt...Jag har svårt att säga allt i klarspråk och det har svårt att läsa mellan raderna...Det får vara som det är, jag kan inte tvinga 3 männsikor som inte tycker om varandra att komma överens...Håller mig istället borta..:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback