EX: Jag måste fråga en sak! Är du Emo?

NOOO!!!

Och jag tänker på det för ofta. För jag vill känna det. Jag vill se det och jag vill tvingas dölja. Varför?
Och förlåt mig, för att jag känner så här, jag har ju dig, jag har dig och jag borde skratta genuint 24 timmar om dygnet. För du är ljuset i mörkret, jag speglar mig i din glans. Hur kan det komma sig att du är så perfekt?

Jag vill inte fälla en endaste tår mer. Jag vill bara vara nära dig. Nära dig och värma mig. Kan det vara möjligt att känna såhär? att offra sitt liv för att du ska få en timmes lycka. Kan det vara möjligt att känna så?

And still I'm a prisoner in my own body. It's so hard to swallow and i'm suffocating on my own words. Let me out, let me out, let me breath.



Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback