Gammal finfin lista =)

PLATS: framför datorn?
TILLSTÅND: Trött. Extremt, galet; trött.
SOVIT GOTT INATT: Nee :(
VILKET VIN DRICKER DU: Spritzers är jag lite inne på =)
VILKA SJUKDOMAR HAR DU: ....
FAVORITORD: Pilsk
HUR MÅNGA VÄNNER HAR DU: Ganska många, vissa närmare än andra.
MAMMA ELLER PAPPA: Jag själv...
FAVORITFILM: Ett par stycken
KÄNNER DU EN SNYGG KILLE: Tobis for example :D<3
HAR DU KÖRKORT: Nope
HAR DU MOBIL:
3310a for life
GILLAR DU ATT DUSCHA OFTA: Japp
LIGGER SKÅNE I SVERIGE: De kan diskuteras
VAD ÅT DU SENAST:
Thailändskt
VEM RINGDE DU SENAST: Tobias
FAVORITTIDNING: Slitz är kul.
FAVORITLÄSK: Cola
FAVORITKATT: Fettot :P Kisen!
SÖNDAGSSYSSELSÄTTNING: Jobba :(

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng:
Jag?
Såg dig gråta: Jag,,,
Ringde när du inte hörde telefonen:  Jobbet, fyy
Du gick på bio med: Gammal skolfolk, tror jag :O
Du gick på stan med: Maria, last week =)
Skällde på dig: Tobias :'(
Du bråka med: Tobias :'(


HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja.
Bråkat med ditt husdjur: Nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: JAA!
Åkt pulka utan snö: Haha de har jag nog

VARIT I...
Norge:
Ja, någon gång
Finland: Gud ja! Olen Suomalainen
USA: Nae skulle vara kul
Kina: näe

EXTRA STUFF:
Tar du droger:
Räknas Ipren?
Dricker du: ja, vatten, Cola, Julmust, öl, vodka
Vem är din bästa vän: Sandra, Mina <3<3
Vad är du mest rädd för: Att förlora dig =(
Vilka kläder sover du i: hotpants och t-shirt, pyjamas
Vart vill du gifta dig: Not planning that far ahead.
Vem hatar du verkligen: Jag HATAR inte någon. Ogillar starkt kanske...
Varit kär: Ja.
Kör du bil: nope
Har du ett jobb: Ja :(
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på folket
Är du ett hälsofreak: Lite...mentalt:P önsketänkande

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Inte kär
Är du ensam nu: mja :(
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Unbreak my heart, Show must go on.
Vill du gifta dig: Well see
Vill du ha barn: Inte nu.

FAVORIT...
Rum i huset:
Badrummet haha
Typ av musik: Hårdrock/Metal och flera genrer av rock
Parfym: Hugo Boss for women
Affär: Carlings är nice
År:
1996
Månad: juni, juli, och december.
Sten: haha

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
De har jag
Köpt någonting: Mat, dricka
Varit sjuk: ja
Sjungit: nee
Sagt "Jag Älskar Dig": nee
Velat säga till några att du älskar dem: nee
Träffat någon ny: Njaa
Saknat någon: Verii much
Kramat någon: Bobbin, syster, mamma, Danne, Natta, Maria osv
Kysst någon: nope: Nee


FESTIVALER I SOMMAR? Bring it on
SUPA OCH KNULLA?HUHU
KNARKA? jämt och hela tiden :p
FRISYR? Plattång, skulle behövas
VAD VILL DU BLI? Lycklig.
PLANER FÖR IDAG? Sova
FAVORITDJUR? Hund!
FAVORITPERSON/ER? Tobias, Sandra, Mina
KÖNSMOGEN? självklart!
POPULÄR? Alltid
SNYGG? Nee
SEXIG? You hairy, smoking, motherfucking panda

HAR DU:
DIGITALKAMERA?
Nae
TELEFON PÅ RUMMET? Ibland
EGEN DATOR? Nae
KÖNSSJUKDOM? Hope not
HUSDJUR? nepp
BRA KOMPISAR? Aa
TAR DU RECEPTBELAGDA MEDICINER? Ibland
VEM VILL DU FIKA MED JUST NU? Gamla Chicago-gänget skulle vara mysigt =)
VAD BORDE DU GÖRA JUST NU? Städa eller plugga ;(
TÄNKT PÅ NÅGOT GOTT IDAG: Jo fyfan ;)

DAGENS KLÄDSEL: Svartlinne, svarta mjukisar och skoltröja
DAGENS SMINK: Lite Concealer...Jag var så trött :(
DAGENS FRISYR: Fluff
DAGENS VILL HA: Pengar!!!
DAGENS HÄNDELSE: hmm...Jag låg och halvsov på hallgolvet..
DAGENS LÅT: Sleeping my day away :P
DAGENS SAKNAD: Tobis¨
DAGENS DUMMASTE: Jadu, att jag aldrig får veta NÅGOT :(
DAGENS DROG: Coca-cola alltid =) Right, Natta?
DAGENS ROLIGASTE: Musse =)
DAGENS FINASTE: Vänner<3
DAGENS FAVORIT: Natta =)
DAGENS KRAM: Patriks =)
DAGENS PUSS: Syster, på kinden
DAGENS KYSS: Nää
DAGENS KÖP: mat :S
DAGENS GODIS: inget..
DAGENS HUMOR: Nee. Dö
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS UNDERBARASTE: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback