Hold my breath as I wish for death

Jag sätter mig. Dagen bleknar bort omkring mig.
En tår rinner ner och fryser till is på min kind.


Låt mig färdas tillbaka
Melankoli, låt mig vila
däri ligger det ända
som är mig familjärt
Låt mig färdas dit jag
vill inte längre vara rädd.

Fobi
tvångsföreställning; skräck

Depression
(sjuklig) nedstämdhet

Melankoli
djup nedstämdhet

             Ångest
känsla av stark oro el. fruktan

Panik
stor skräck
Sorg
             djup förtvivlan

Liv

             att leva, levnad


Om ni sett efter hade ni sett henne falla.
Från sprudlande glad till avskärmad från alla.
Om ni sett efter hade ni sett henne falla.
Från kristall i blick till nålars stick.
Om ni sett efter hade ni sett henne falla


Jag väntar i skuggan utav ångesten, kliver fram på natten och låter den sluka mig. Riva igenom det som en gång fanns där..

I smiled
I smiled
Until my heart pulverised
A voice in my head whispered ashses to ashes.
Time stopped healing
Dust to dust






- With broken wings I know I'll die, I'm running blind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback