Jag har bytt utseende på bloggen. YES!

Jag är sjuk, sjuk, sjuk. På alla möjliga vis. Inte bara i huvudet den här gången. Det är jag iof året om, dygnet runt(enligt Danne), så det kan ju ha varit lite dåligt uttryckt. Men, who gives a shit? Jag har iallafall feber, är förkyld, har ont i halsen och sådant där töntiiigt.

Bytt utseende på bloggen också. Läste en annan persons blogg, en person jag vet vem det är men inte känner alls. Hon hade detta tema. Satt där och läste och tyckte att det var mycket mer lugnande att läsa än mitt fd extremt vita.

Bobbin fyller för övrigt 18 år idag. Mitt lilla fjun blir stor GRATTIS vännen min :)

Jaja, nu ska jag och min bultande huvudvärk pluuuggaaaa blä :(



Älska

Tobias
Kermitosen
Musik
Ord(ordfetischist)
Galna diskussioner
Uttrycket:
I smile because you've all finally; driven me insane! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback