Jag vet inte hur man gör.


Jag är så förvirrad just nu. "Att öppna sig", är det att delge varje tanke man har? avslöja varje känsla som passerar ens kropp? Är det kanske individuellt eller finns det en mall för hur man ska göra det?


Vad vet jag, kan vara så att jag är mycket svagare än vad jag vill framstå som. Eller har jag feldefinerat begreppen, "svag" och "stark". Jag har tänkt på det här innan, kan hända att jag skrivit om det. I vilket fall, så spelar det ju ingen roll. För den här bloggen är, min, min, MIN. Jag får alltså skriva i stort sett vad fan jag vill. Kände bara att jag skulle understryka det. Att det är en blogg och ger er rätten att läsa, inte rätten att döma, eller bestämma vad som skall stå här i.
Tillbaka till ämnet, kan någon definera öppna sig? För om någon kan, snälla gör det. Jag skulle behöva lite tips:P verkar vara som så att jag generellt suger på det.

Att försöka ge någon dåligt samvete, att medvetet jobba för att en människa ska må dåligt, det är inte vad jag vill göra. Förlåt.











Bra självförtroende.
Fake it 'til you make it.
Jag vill ha det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback