Jobbet på McDonalds driver mig till vansinne :(

Kolasås på armen

Jag: Försvinn
Kolasåsen säger inget eftersom kolasås inte pratar
Jag: Du tror att du är så jävla rolig va? jag ska spöa på dig, vänta du bara :@
Kolasåsen säger inget eftersom kolasås inte pratar
Jag: Imed får jag gå och tvätta händerna?
Imed: Du tvättar händerna hela tiden!!
Kolasåsen säger inget eftersom kolasås inte pratar
Jag: Men jag är ju kladdig :(
Kolasåsen säger inget eftersom kolasås inte pratar
Jag Dör inombords
Kolasåsen gör inget eftersom kolasås inte har den förmågan


Kommentarer
Postat av: Najkol.

Hahahahaha! Vilken sorglig men tyvärr ändå rolig text! :P

2008-02-18 @ 14:02:17
Postat av: feting

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha

2008-02-18 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback