What hurts the most...

Do you know how proud I am, to hold your hand?
Are you ever so proud when I walk by your side?

Hmm...Det var ett tag sen jag skrev. Jag är så populaär och upptagen med viktiga saker så jag har inte tid!
(Om det var någon som trodde mig nu så blir jag ytterst smickrad). Nej, ärligt nu. Jag har ingen aning om varför jag inte skrivit. Inte för att det egentligen spelar någon roll.

Var på fest hos Najkol i Lördags. I en röd liten stuga bor hon nu för tiden. Det var mysigt. Fick träffa Nattis och Carin också som jag inte heller träffat på evigheter. Mina fina 1,5 vita månader fick ett abrupt slut när jag såg guds ljus skina på en flaska Explorer, what to do? Shit happens. Jag har tyvärr mer luckor än minnen. Om jag finner bilder så kan jag publicera dem så får jag och ni veta vad som hände =)

Förövrigt så sjunger min pojkvän väldigt vackert. Inte så där att jag är hans flickvän och måste tycka det utan han sjunger bra. Han sjunger "Bed of Roses" medan han klinkar på sin Durango som han döpt till Charlotte. Han sjunger och han klinkar och det är så fint så att man måste le för sig själv.

Vilka har jag "fylleringt"? I need to know =) hör av er =)

Fläskowisch kom inte i Lördags :( very sucky. Om det inte vore så att jag är rädd att fastna i en valk så skulle jag slå henne alldeles hårt.


Titta minnen

image80
Jag och Robert var coolast i Seborga :O Jag lovar =)

I know I am only falling deeper. The edge which I am holding on to is only an illusion. Yet, I adore the illusion so I will let it rest in my mind 'tli they day I hit ground.


Kommentarer
Postat av: Najkol

"Om det inte vore så att jag är rädd att fastna i en valk så skulle jag slå henne alldeles hårt." - HAHAHAHAAHH! Jag tror jag dööör! hahaha!

och btw darling, "stugan" är brun inte röd, så att du vet ;P

2008-02-25 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback