Where do we go from now?

Someone took the first step,
holding its breath the world
is waiting, who will take the
next?


FIIIS JOBB!!!

Jag vill inte jobba på pruttdonk längre. Usch, allt matos tränger sig in i min hjärna bläää.
Vilket välskrivet och intelektuellt inlägg detta blir, det vet jag det.
Snart 18 år...Hmm...Spoooky. Jag måste bli rik när jag blir äldre, nu är det konstaterat. På vilket sätt och var har jag inte kommit fram till än. Fiskrensning, panta burkar? any suggestions?

Förlåt till er som läser denna blogg i hopp att få något lite välskrivet intressant som smeker eran iris. Come back another day.


Vi saknar dig också <3. Vi får se till att göra något åt denna onödiga saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback