You know, like lista

Tre saker som skrämmer mig:
Framtiden
Vetskapen om att du kan lämna mig bara du vill
Livet

Tre personer som får mig att skratta:
Tobias, Scrubs, Slemmis<3

Tre saker jag älskar:
Tobias
sanna vänner
Musik

Tre saker jag hatar:
Livet?
ångest
Little Bitch

Tre saker jag inte förstår:
Hur jag kan ha dig
Krig, faktiskt
Veronica Maggio

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Mobil, pengar, Parfym

Tre saker jag gör just nu:
Bloggar
tänker
lyssnar på Queen


Tre saker jag inte kan:
Sjunga
Öppna mig
Glömma

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
Queen - Show must go on
Killers - Man blir så lycklig
Tysta rop på hjälp

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Franska
Flamenco
Spela gitarr

Tre favoriträtter:
Tobbes fläskfilé :)
Alltså sås är ju det godaste som finns :O
Pasta är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback