Josef Fritzl kallas satan

Cutsie


Bläääääääääää. Jag orkar inte den här sommarn, fis på mitt huvud människor.


Jag skar mig på näsan med ett diadem, haha det var klantigt :O

Jag har sommarlov, sommar, sommarlov. Är galet stressad över detta faktum. Känner mig riktigt dålig för att jag inte sitter och pluggar. När jag hade skola då var jag stressad över att jag hade så mycket att göra, nu är det dock motsatsen, nu är jag stressad för att jag fastnat i den tankegången. Jag stressar för att jag inte stressar.

Rooosa elefanter. Psykadeliskt.

Och jag halvskrek, frustrerad och i samma ögonblick jag sa det, kände jag hur andningen blev tyngre och hur klumpen i halsen blev större än Globen. 2 sekunder till och mitt hjärta hade slutat slå. Tack för att du svarade så snabbt. Tack för att du svarade så säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback