Nu är klockan 23:00

Trasig, är det ett bra ord?

Jag har inte en aning om vad jag ska skriva. Talspråk kan det bli, let's talk some shit. Det som stör mig är sättet hon alltid använder "shall", I shall do this, and I shall do that, för långt och jobbigt, tidskrävande och lite irriterande.
Det känns som jag har haft honom för länge, som att han snart inser hur bra han är och lämnar mig, det skulle han inte göra va? Det är inte så snällt!

Jag har inget att säga någon och ändå behöver jag prata med alla om allt. Tobias är på Le Golf och lever det liv han hade innan mig, innan jag kom och vände upp och ner på hans tillvaro. Förfan, ibland känns det som att det skulle vara trevligt att vara råsnygg, riktigt sexig och ashet, bara för att han skulle se mig. Se mig som han ser det andra, de som inte är lite heta, dom jävligt tajta och de riktigt snygga. Bara för att få honom att utbrista, åh fan eller vad fin du är, du är så söt eller sexigt. Bara några ord, tio minuter sen begär jag inte mer, bara för att han ska se. En tia istället för en 6-7-8a.

Hmm, speglar är inte bra. Jag sitter här och fixar med håret, posear, torkar bort runnet smink. Jag vill inte ha en spegel här, inte alls. Speglar plockar isär, men glömmer att sätta ihop igen då man går, varför gör de så för?

Imorgon är det skolavslutning, jag har blivit medbjuden på en del krogbesök. Det skulle vara kul, jag har lärt mig sällskap, bemästrar nästan social, har hitta människor som accepterar, vänner. And alcohol is nice, alkohol takes the edge of.

Jag undrar, talandes högt för mig själv; Har jag medvetet fastnat? Är det omedvetet mitt fel? Måste jag bearbeta något mer för att gå vidare? Är det någon, några som håller mig kvar? Observera, någon, några, inte något.


Hysterisk, gäll röst: NUU DÖR JAG, NU GENAST PÅ MOMANGEN!! DÖÖÖDA MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback