Det jag viskar när du inte hör.

Jag älskar dig...

161437-26
....men den här bilden är fan inte snygg!

Om man aldrig upplevt Tobias, så kan det vara lite lätt problematiskt att inse att han utan omsvep faller in under kategorin "Bäst". Jag säger inte att han är ensam där, eller ens att han ligger först, men han platsar väl där under. Ni förstår att Tobias han är väldigt söt, han är snäll, snygg som satan (även bilder kan ljuga), och han sa att han inte ska lämna mig och menade det. Man hör när folk talar sanning. Tobbe är en kul prick, även fall skämt som en hyvelnsman, gör lite ont, så skrattar man ändå när man hör dem. Han sa att farmor är vackrast i världen, han klämde min hand hårt på kyrkogården, han höll om mig när det var kall och älskade mig på tyska. Han torkade mina tårar och höll ihop mig när jag nästan föll isär. Jag älskar honom, jag älskar, älskar, älskar honom. Jag avgudar, beundrar och håller mig nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback