Älskade, underbara vän. Du går sönder igen.

Jag sa att jag skulle hålla dig samman, lyfta ditt huvud ovan ytan och dela med mig av mitt syre. Men nu går du sönder igen. Alldeles, alldeles för fort. Jag bara står här, handfallen, hjälplös och rädd. Jag märker sakta att det faller bitar ifrån mig att jag själv knappt har syre och att mina simtag inte gör någon nytta. Du förtjänar inte det här och jag lovade. Jag lovade och ändå når jag inte fram. Jag struntar i att de ifrågasätter vår vänskap, vissa saker behöver inte förklaras, vissa saker har andra inget att göra med och det enda jag vill är att du ska må bra. Det enda ja vill är att rädda dig din fiende, från dig själv. 

- But all I seem to be capable of is crying for you.

Kommentarer
Postat av: me

vsg : bloggbesokare.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback