Jag är deprimerad

..Enligt expressen.

"Du kan alltid prata med mig, det vet du va?" - If I had a penny for each time.


So I read my old diary and I wept.
Lonely tears, big as the wounds, as the size of the world.

"Jag vill dö Annika. Nice Bobbin, det vill jag också. Ska vi dö tillsammans? Grejen är Robin, du kommer vakna upp imorgon och känna skönt att det är en ny dag igår var piss. Jag kommer och vakna upp och tänka, inte nu igen. Döda mig." Sen skrattade vi.

Hur kan du? Främling! Ställa frågorna som känns. Trycka på rätt knappar, knappar jag själv trodde jag oskadliggjort.
Hur kan du? Främling! Som endast vet mitt namn. Veta vad som gör ondast? När jag inte ens vetat det själv.
Hur kan du? Främling! Skicka mig mot avgrunden. Ska jag slå tillbaka? Jag vet inte om jag någonsin kom upp.
Hur kan du? Vara en främling, när du vet allt jag inte insett själv?

Kommentarer
Postat av: Gabriella

på Önstaskolan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback