Lilla, ynkliga, fjortis flicka

23/6-04

"Jag gråter nu fattar du de!!! Du Har Sårat Mig så jävla mycket! och du förstår det inte! Min själ håller för i helvete på åå Förblöda snälla fatta innan de e för sent!! Fan va rädd ja e! vrf e de ingen som ser??? HALLÅ Jag dör här nere. Ditt jävla kryp! du kommer aldrii att förstå! önskar att vi aldrii blivi vänner! Jag dig! FAN!!!!!! Titta Noga Då Kanske Du Ser! Trodde Nån Kunde Se Mina Osynliga Tårar! Finns Inga Såna Mänskor....Inte För Mej! Jag E För Feg! Åå Kommer Allti Åå Va!"


haha hum

28/10


*****grät när jag kom hem. I was so young, you should have known better then to lean on me. Han ville inte säga vrf, men han var ju tvungen. **** och ***** hade haft sex, älskat, knullat Shut up and sleep with me, come on why won't you sleep with me? Shut up. Kalla de vafan du vill efter **********. De lovade varann att de skulle berätta om de träffade någon ny. **** ljög, hon har inte ens berättat för mig. **** var sårad och arg. Åh, du måste kunna förlåta. I ärlighetens namn jag ville inte veta. Så jävla onödigt att berätta för mig, svaghet. ****** får inte veta hon är så känslig. Jag kunde inte andas, ja ville kräkas krama honom föra ihop dom, gråta, skrika ja ville dö, ja ville döda honom ja ville trösta. Herregud, allt går så jävla fel ibland. I can make it trough the rain I can stand up once again, on my own and I know that i'm stronger than before. Alla bråkar ibland så e de bara.


2006-03-18

Dansar över ängar. ..

Hon dansar över ängar i sandaler med röda remmar. Fyra två på var fot.
Sommar sol smeka hennes tår. Läpparna ler men tårar de rinna. Flickans lycka har börjat försvinna.
Hon dansar över ängar i sandalar med röda remmar. tre remmar. En den föll, två på höger en på vänster. En vårbris stryker hennes fot. Flickan känner en lätt kyla.

Hon dansar över ängar i sandaler med röda remmar. Två remmar. Hennes ena sandal föll. flickan frysa om sin fot, kalla droppar falla.
Hon dansar över ängar i sandaler med röda remmar. En rem. Hon trampar i pöl efter pöl. Flickan har slutat le, flickan har slutat gråta. Mer än allt vill hon kunna förlåta.

Hon har dansat över ängar i sandaler med röda remmar. Har dansat. Flickan ligger på en äng, snön falla, hennes fötter kalla. Flickan kan inte se, kommer aldrig att gråta. Flickan får aldrig chans att förlåta.
En dotter är borta, hans bästa vän. Hon dansade över ängar i sandaler med röda remmar.



Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Godnatt, sov gott!

Postat av: Anonym

blond


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback