Diamantfeber



Sliten, var förnamnet, efternamnet och alla namn jag har.

Ett glas vin på anchor, slutade med att jag ramlade in hos T på morgonen och däckade på honom i hans fula soffa. På något vänster vaknade vi i sängen av att hans syster ringde vid 8-9 tiden, vi bjöd in oss själva på frulle. Jag tror nog jag fortfarande var ganska full. Intressant känsla.

Efter det låg jag och småsov större delen av dagen. Fick mig en riktigt tupplur mellan 18-21 och nu sitter jag här. En timme har gått och fortfarande har jag inte gjort något produktivt.

Både 4+ och TV3 visar Bond. 4+ visar Diamantfeber och trean Quantom of solace. Självklart väljer jag detförstnämnda. Specialeffekterna är begränsade, Connery sådär lagom manschauvinistisk. Det är genuint och enkelt. Något min hjärna klarar av.

Diskuterade med min pojkvän idag, jag har blivit dummare, går det? Han skrattade åt mig och höll med. Shit, det ogillas starkt.

Nej, nu ska jag glo ännu mer film. Arbetslöst. WOW-snack är utan konkurrens det mest osexiga som finns. Äckligt. Tja!

Puss

Bild: Jag och min vän Sandra. Ett ljus i WOWmörkret

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

... bloggbesokare.se"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback