It only hurts when I laugh

hejhej

There's a grief that can't be spoken. There for it's written down.

Folk tar sådant som skrivs på nätet för seriöst och oseriöst. "Can you read my mind?" - uppenbarligen inte. Då hade ni inte läst här och utgått ifrån att det är den här jag är.
Ibland så slås vi av tanken att allt är fel, vi behöver utlopp på ett vis som är hälsosamt. (Det är så jag hamnar här, 2:28 en lördag morgon).
Fick ett sms nyss, lämnade Cameron Diaz och Julia Roberts springande på TV-skärmen i hopp om något intressant. Smset var från Pontus.
Min "pappa" är I sälen, skickar gulliga fyllesms att han saknar mig och saknar Sandra, vi har bara varit ifrån honom i några dagar. We get attached to people. Vad är grejen?
Osammanhängande, är nyckelordet i detta inlägg.
Puss.



Bild: Vänner. Pappa Jimmy till vänster.

Kommentarer
Postat av: Allaandraharju

hatar när radbrytningen och radavståndet väljer att försvinna när inlägget publiceras. Skitgreej

2011-01-29 @ 02:43:00
Postat av: Helen

Janne, jag säger som Linda......du överträffar dig själv. Din andra hjärnhalva kan du kalla för "muppen" tycker jag. Hoppas han sover lite längre i morgon och inte är så hyperaktiv :... bloggbesokare.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback